Toyota GR Yaris to auto którym fascynuje się każdy, kto chociaż w najmniejszym stopniu interesuje się motoryzacją.
OKRES NAJMU | WYNAJEM BEZ KAUCJI | WYNAJEM Z KAUCJĄ (5000 ZŁ) |
---|---|---|
1 doba | 750 zł/doba | -15% od cen bez kaucji |
2 – 3 doby | 600 zł/doba | |
4 – 6 dób | 500 zł/doba | |
7 – 13 dób | 380 zł/doba | |
14 – 29 dób | 350 zł/doba | |
Miesiąc | 8 000 zł |
Podane ceny są cenami netto, do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.
Rezerwacja wynajmów krótszych niż doba jest możliwa tylko telefonicznie.
W cenie zawiera się:
Dodatkowy kilometr ponad limit to koszt 2,50 zł brutto.
Specyfikacja | |
---|---|
Moc | 261 KM |
0-100 | 5,5 s |
Skrzynia | Manualna |
Napęd | 4×4 |
Silnik | 1.6L |
Najgorętsza premiera spośród hot hatchy w ostatnich latach. Cywilna rajdówka budowana przez inżynierów TOYOTA GAZOO Racing oraz Tommi Mäkinen Racing, partnera Toyoty w WRC. Toyota Yaris GR to samochód stworzony do szybkiej jazdy, dopracowany w każdym calu. Musisz spróbować!
Toyota GR Yaris to auto którym fascynuje się każdy, kto chociaż w najmniejszym stopniu interesuje się motoryzacją. W dobie rygorystycznych norm i przepisów oraz producentów, którzy głównie stawiają na liczby, a niekoniecznie emocje, Toyota stworzyła coś zupełnie odmiennego i świeżego. To również dowód na to, że japoński producent oprócz aut masowo produkowanych, potrafi stworzyć sportowy samochód o bardzo wysokich aspiracjach. Samochód stworzony przy współpracy Toyota Gazoo Racing pozwala poczuć prawdziwe sportowe emocje w tym wyjątkowym modelu. Ciężko porównać „cywilną” wersję Toyoty Yaris z rajdową odmianą GR
Auta różni praktycznie wszystko oprócz dosłownie kilku elementów. Różna jest nawet wersja nadwoziowa – „zwykłego” Yarisa nie dostaniemy w wersji trzydrzwiowej, a wybrane elementy GR’a takie jak „karbonowy dach”, „napęd 4×4”, „kute felgi” czy tryb „track” bardziej przywodzą nam na myśl supersamochód z najwyższej półki, a nie Toyotę Yaris! W samochodzie zastosowany został napęd GR‑FOUR, który jest najnowszym sportowym napędem na 4 koła producenta. Sama Toyota określa ten model czymś więcej niż Hot Hatch. To samochód który zaskakuje na każdym kroku i sprawia ogromną frajdę z jazdy!
Kierowca ma do dyspozycji trzy tryby pracy. „Normalny” z podziałem mocy 60% na przód i 40% na tył, Sport 30:70 oraz Track z podziałem 50:50. Dodatkowo, nasz egzemplarz wyposażony jest w pakiet „sport”, który dodaje m.in. kute felgi, przedni i tylny dyferencjał Torsen LSD, sportowo zestrojone przednie zawieszenie czy czerwone zaciski hamulców. Auto posiada również funkcję „rev-matching” pomagającą przy zmianie biegów dostosowując obroty do prędkości. Z dodatkowych ciekawostek (a jest ich mnóstwo) – GR Yaris posiada najmocniejszy produkowany trzycylindrowy silnik z turbodoładowaniem, a tylna rama auta pochodzi z Toyoty Corolli.
Dodatkowym atutem dla wielu osób może być również manualna skrzynia biegów – bo tylko z taką przekładnią występuję GR Yaris. Ten model Toyoty zachwycił recenzentów na całym świecie, swoimi właściwościami jezdnymi w każdych warunkach. Samochód doskonale sprawdzi się zarówno na torze jak i podczas codziennej jazdy jeśli lubimy sportowe zacięcie. Toyota Yaris w wersji GR produkowana jako „Homologation special” zachwyciła motoryzacyjny świat.